poniedziałek, 2 września 2013

Oświadczenie prof. Piotra Obarka "Zniszczyć naukowca" tygodnik "Uważam RZ"

  
 


 

W dniu dzisiejszym ukazał się w tygodniku „Uważam Rze” artykuł Mariusza Kowalewskiego pt. „Zniszczyć naukowca” ujawniający mechanizm i instrumenty jakich używa się w systemie szkolnictwa wyższego do niszczenia autorytetów ludzi środowisk naukowych.
 
Mam pełną świadomość, że mój przypadek opisany przez Mariusza Kowalewskiego nie jest wyjątkiem, że to jedynie czubek góry lodowej. Dlatego sądzę, że w imię prawdy opinia publiczna winna być informowana ze wszystkimi szczegółami o tego typu sprawach aby w przyszłości przeciwdziałać takim podłym działaniom, które na podstawie niesprawdzonych i niepotwierdzonych fałszywych anonimowych informacji uruchamiają mechanizmy niszczenia ludzi i ich dorobku.

Pragnę poinformować wszystkich zainteresowanych, że podjąłem stosowne środki prawne w celu ochrony mojej reputacji. W chwili obecnej z mojego powództwa toczą się dwa postępowania sądowe, których celem jest przywrócenie mi dobrego imienia.     

Mam nadzieję, że odpowiednie instytucje nie zbagatelizują tego sygnału  i podejmą stosowne działania aby w przyszłości podobne zdarzenia nie miały miejsca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz