piątek, 14 czerwca 2013

OTO ORYGINAŁ!!!

Gdy dwa tygodnie temu dowiedziałem się z Internetu, że Fundacja „Debata” przekazała Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów w Warszawie notarialnie poświadczoną kopię przypisywanego mi wykładu kwalifikacyjnego I stopnia , nie chciałem wierzyć własnym oczom, a po prostu, po ludzku zamurowało mnie.

Musiałem jednak cierpliwie czekać do czasu, gdy będę mógł złożyć w Sądzie Okręgowym  w Olsztynie kserokopię ORYGINAŁU  tej pracy, której w rzeczywistości jestem autorem. 

Nastąpiło to przedwczoraj, w sprawie, która  toczy się przeciwko Małgorzacie Chomicz, autorce anonimu złożonego do CK.


Dlatego dzisiaj z przyjemnością mogę Państwu zaprezentować

NOTARIALNIE POŚWIADCZONĄ Z ORYGINAŁU KOPIĘ MOJEGO WYKŁADU











Pragnę poinformować także wszystkie osoby zainteresowane tą sprawą, że: na podstawie posiadanego przeze mnie oryginału pracy można zdecydowanie wykazać, że ksero pracy dołączone do anonimu, jako dowód na popełnienie przeze mnie plagiatu, zostało spreparowane;


prezentowany oryginał różni się ponadto zasadniczo od tego, który na łamach Debaty publikował Adam Socha, jak również różni się zasadniczo od tego, który został przekazany przez Fundację Debata do CK;


ponieważ pierwsze posiedzenie Sądu w sprawie przeciwko Małgorzacie Chomicz było niejawne, dlatego nie mogę w chwili obecnej podać więcej szczegółów, ale mam nadzieję, że niedługo poinformuję Państwa bardziej szczegółowo o sprawie mojego rzekomego plagiatu i jego mechanizmach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz